Razvoj sporta na bilo kojoj razini, od amaterskog i lokalnog sportskog kluba do profesionalnog i visoko medijski zastupljenog sporta poput nogometa gdje su najpoznatiji igrači prepoznati na svim svjetskim tržištima (čak i onima koji nemaju puno veze sa sportom), zahtjeva koordinirani rad sportskih djelatnika na svim razinama. Sve počiva na stručnom sportskom radu, ali da bi sport i sportaši „izašli“ iz sportskih terena i dosegli publiku i potencijalne sponzore, potrebno je u razvoj sporta uključiti i segment promocije.
Sportski rezultat je najvažniji, ali za opstanak sportskih organizacija, klubova i samih sportaša vrlo često je presudna kvalitetna komunikacija s medijima i publikom. Slika sportskih subjekata- sportaša i organizacija, njihov status, svijest javnosti o njihovoj uspješnosti i značaju rezultata, ono je što će osim povećanja publike dovesti do veće prisutnosti subjekta na tržištu te povećanja marketinške vrijednosti.
Stručnost u promociji važna je zbog ubrzanog razvoja tehnologija i interesa publike. Pro Sport zastupa pojedince, sportske organizacije i poslovne subjekte zainteresirane za ulazak na sportsko tržište, fokusirajući se pritom na razvoj sveobuhvatnog plana promocije s fokusom na davanje vrijednosti, povećanje prihoda i osiguravanje medijske prisutnosti kroz sport.
Usluge koje nudimo:
· Izrada komunikacijske strategije
· Odnosi s medijima
· Praćenje medija
· Zakup oglasnog prostora
· Organizacija konferencija za medije
· Vođenje i izrada sadržaja za društvene mreže
· Posredovanje za TV prava
· Organizacija PR događanja
· Medijski treninzi
· Pisanje sadržaja Copywriting